امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی

پارک مینیاتور تهران

1397/2/1 21:49
456 بازدید
اشتراک گذاری

 


باغ موزه مینیاتور تهران یکی از جاذبه‌های گردشگری نسبتا جدید در تهران است که متاسفانه به دلیل تبلیغات کم و نامناسب، کمتر شهروندی در پایتخت حتی اسم آن را شنیده است. فضای این باغ‌موزه تلفیقی از معماری مدرن و باغ‌سازی سنتی پارسی است.

باغ موزه مینیاتور تهران اولین موزه مینیاتوری کشور است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است و محیطی بسیار دلنشین دارد.

در گالری این موزه که محیطی بسیار زیبا و مدرن دارد، تصاویری از آثار باستانی کشورمان که در فهرست میراث جهانی ثبت شده‌اند به نمایش در آمده است.

در محیط کاخ هم ماکت‌هایی بسیار زیبا از این آثار باستانی که با جزییات بسیار خوبی ساخته شده‌اند وجود دارد. ماکت‌های به نمایش درآمده شامل تخت جمشید، چغازنبیل، میدان نقش‌جهان اصفهان، پاسارگاد، تخت سلیمان، گنبد سلطانیه، ارگ بم، کلیساهای ارامنه، کوه و کتیبه بیستون، مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بازار تبریز، آبشارهای شوشتر و گنبد قابوس در مقیاس یک بیست و پنجم هستند.

امکان بازدید از این باغ‌موزه همه روزه وجود دارد و مبلغ ورودی آن ۲۰۰۰ تومان برای هر گردشگر است.

در ساختن این باغ عناصر اصیل معماری ایرانی مانند کاشی‌کاری، حوض و آبراه‌های باغ در نظر گرفته شده است
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۹۷ از طرف مدرسه با بچها رفته بودین پارک مینیاتور تهران
️ توضیحاتش رو اون بالا نوشتم
با دیدن عکساتون من یکی که کیف کردم راستشو بخوای دلم خواست منم برم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 9:48
چ جای قشنگی! من شما رو دنبال کردم که از این به بعد مطالب زیباتون رو ببینم عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
18 خرداد 97 12:43
سلام مث اینکه نظر من بازم ثبت نوشده .
واییییی چه کنم از دست این نت پفکی .
‌همش میگه خطای سیستمی . 
راستی این پارک کجا بیده ؟
اینجا که خیلییییییییی زیبا بید .
ما هم دلمان خواستن کرد که رفتن کرداهی.
لطفففففن حتممممن یه برنامه بذارین باهم رویدناهی .گلآرامآرامگلزیبا
 
مامان امیر علی
پاسخ
چشم انشالله بعد از ماه رمضان حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد