امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی

بچه رئیس

1397/5/7 19:42
534 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از دیدن کارتون بچه رئیس گفتی مامان میشه من آهنگ مورد علاقه داشته باشم

گفتم چرا نمیشه گلم

تو راه برگشت از مهد کودک تو مترو بودیم که شروع کردی به آهنگ ساختن 

پرنده سیاه ِ قشنگ......

یهویی دوتایمون زدیم زیر خنده تصور اینکه وقتی به بابا میگیم تا این آهنگ رو یاد بگیره

نحوه خوندن بابایی پس و پیش گفتن کلمات و ... وای که چقدر خندیدیم

تو راه همش میگفتی مامان بگو بابا چطوری میخونه بعدشم میزدی زیر خنده

شب تو خونه مشغول کار و بار شدیم و یادمون رفته بود به بابا بگیم تو تقریبا چشماتو بسته بودی 

گفتم مامانی یادمون رفت به بابا بگیم با ذوق و شوق چشماتو باز کردی رفتی سراغ بابا

گفتی بابایی یه آهنگ ساختیم میخواییم به شما هم یاد بدیم شروع کردی به خوندن ولی ریز ریز میخندیدی تا اینکه نوبت بابا شد

وای چه خوندنی همه رو پس و پیش خوند از خودش یه چیزایی کم و اضافه کرد آخرشم گفت دیدید چه خوب خوندم

بابا 😚😛

من و تو🤣😂

انقدر خندیدم که حد نداشت

بعدشم رفتیم تو اتاق تو و گفتی  مامان میشه لطفا

یه داستان 

دوتا بغل

پنجتا بوس

و آهنگ مورد علاقم

داستان منم پلنگم رو برات خوندم.دوتا بغلت کردم و پنجتا بوست کردم و خوندم برات

پرنده سیاه قشنگ.......با دوستاش همراهی میکرد

رسید به خونه....‌‌‌..چشماشو بست....کردش لالا    لالا لالا

چشمای قشنگتو بستی و با رضایت کامل خوابیدی

❤💖💕💗💖❤💖💕💗💖❤💖💕💗💖❤

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
8 مرداد 97 11:45
جالب بود گل
مامان امیر علی
پاسخ
سپاسآرام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد