امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی

تولد هشت سالگی

1399/5/28 12:17
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من امیرعلی هستم می خواهم ماجرای تولد هشت سالگیم را برایتان بگویم .

اون روز روز تولد من نبود اخه تولد من به محرم افتاده بود. 

مامانم امد گفت:یکی از دوست هایم فیلم تولد می خواد»،بابام گفت:هرچی مامان گفت رو انجام بده».

مامانم فلش بزرگه رو زد به تلوزیون چون حجمش بزرگه تقریبن پر شده بعد 5 دقیقه تلوزیون فلش 

روشناخت من یک آهنگ گذاشتم مامانم گفت:الان باید برقصیم»گوشی رو برداشت فیلم رو شروع کرد من و بابا رقصیدیم

بعد چند دقیقه رقصیدن مامان میز رو تزئین کردو تور رنگی آورد و گفت:الان برو پیش کیک اون رو ببر»من با خودم گفتم:فکر کنم تولد منه»که درست هم فکر کرده بودم 

همه اینا نقش بازی کردن مامان و بابا بوده شمع رو اوردند  آرزو کردم و فوتش کردم.کیک روبریدم

یک دقیقه ماجرای تولد رو فراموش کنید.من اون روز ها علاقه ی زیادی به الکترونیک نشون می دادم.

حالا بریم سراغ ماجرای تولد هشت سالگی .

کادو ی من یک کیت کامل الکترونیک خوب بود.

پایان

اینجا هم غافلگیری من کاملاً مشخص هستش

پسندها (3)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
14 آذر 99 13:28
خدا حفظش کنه
مامان امیر علی
پاسخ
سپاس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد