امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

امیرعلی

تولد ۹ سالگی

1400/6/14 8:19
139 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوباره متولد می شوي و شمع‌ ها کـه سهم توست از زندگی و ستاره هائی کـه بـه مهمانی آمده اند و شکوفه هائی کـه دوباره خواهند شکفت و عطری کـه نصیب پروانه هاست و تـو سهم مـن از تمام زندگی تولدت مبارک

امیدواریم هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و علتی باشد برای زندگی نه روز مره گی پسرم تولدت مبارک

دلم می خواهد تمام لحظه های شیرینی که با تو دارم را قاب بگیرم تا حتی یک ثانیه از این خاطرات فراموش نشوند امیدوارم با گذشت هر سال، زندگی خوشی های بیش تری برای تو به ارمغان آورد تولدت مبارک پسر زیبای من

وروجک ، دست مامان و بابا رو خونده بود مدام میگفتم من حالم خوب نیست تو و بابا با هم برید دوچرخه سواری ، نگو آقا میدونه میخوام سوپرایزش کنم.😅😅 یه روز قبل هم از صبح تا عصر من و بابا رفتیم چارسو و بازار موبایل و.. رم گوشی، و ساعت هوشمند و گیتار و پایه گیتار و..‌ گرفتیم بعدش رفتیم حوالی راه آهن وسایل تولد گرفتیم و... خلاصه تولد ۹ سالگی هم با کم و کاستی هاش گذشت. ولی خوش گذشت.

🤗🤗🤗🤗

دوستت داریم و بهت افتخار میکنیم. از اینکه کنار درس ها تو کلاس فوتبال، گیتار و شطرنج و زبان شرکت میکنی و تکالیفت رو به خوبی انجام میدی ازت تشکر میکنیم. شاهد قد کشیدن تو بودن زیباترین شهادت دنیاست. عاشقانه دوستت داریم.😘😘😍😍😙😙🤗🤗😚😚🤗🤗😗😗

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد