امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امیرعلی

نامگذاری تپل

1392/7/2 16:26
541 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس با خودش یه ماجرا داره عزیزم تو این عکس شما 3 روزه بودی وآنا جون داشت برمیگشت به خونه واز بابایی خواست که عکس تو رو بهش بدیم تا ببره واسه آقا جون وزنمو فرشته که موقع عکس گرفتن یه لبخند زیبا که اولین لبخندت بود رو زدی ،موقعی که زنمو فرشته عکست ودیده بود گفته بود که چقدر تپله و همون لحظه پسر عمو محمد مهدی اسم تورو گذاشت تپل مپل واین شده که تا حالا که وارد 9 ماهگیت شدی خانواده عمو اینا بهت میگه تپلقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسین کوچولو
24 اردیبهشت 92 14:10
سلام پسردایی - میخام باهات درد دل کنم من هم تپل بودم عکسام هست ولی بزنم به تخته ، نه مثل شما - آمما اونقد شلوغ بودم و پاهامو به زمین می کوبیدم که صاحبخونه مون یه روز به بابام گفته بود ساعت 10 شب به بعد کار کوبیدنی انجام ندین آره خیلی شلوغ بودم تا اینکه آثار تپلی ام ازبین رفت - البته الان هم شلوغم - ای بابا تو هم یه ذره شلوغ باش تا ماهم آبروداری کنیم دیگه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد