امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امیرعلی

امیرعلی در شهربازی

1392/3/12 1:22
438 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم نمیدونی که چقدر خوشت اومده بود وای که چه ذوقی کرده بودی البته پسر خاله امیر حسین ودختر خاله سارا هم با ما بودن عزیزم ببین چطوری فرمون گرفتی گان گان دید دید بیب بیب لبخندلبخندلبخند

 

   امیرعلی درشهربازی

 به به یه فرمون به اندازه دستای خودم چه خوشگله ببینم دیگه چی داره؟؟؟؟

 

وای که چه کیفی دارههههههههههههههه

 

 

یالا بیاین بالا بیب بیب بای بایبای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

رویا
12 خرداد 92 17:32
قربونت بره خاله که ماشالا اینقده بزرگ شدی... آخا شدی

بوس بوس گاز گاز






آله دیگه کم کم دالم آخا میشم


حسین
12 خرداد 92 17:38
پسر دایی ماشاللا بزرگ شدی دیگه واسه خودت مرد شدی بگاز تا دیر نشده .....
سمیه
12 خرداد 92 21:03
الهی،، امیر علی جونم چقدرناز شدی... مرد شدی،، خدا حفظت کنه عزیزم، مامانش هر شب به ذوق دیدن عکسهای جدیدش وبشو چک می کنم، دلم براش تنگ میشه،،،



قربونت برم منم خیلی دلم برات تنگ شده مخصوصاً الان که وقت امتحاناته. همیشه یادت میکنم دوست دارم
خاله منیره
18 خرداد 92 16:23
دلبند خاله :
یادته موقع امتحانات مامان از ساعت 6 صبح پیشت میومدم تاتو تنها نمونی. توی همون روز چشمتو باز کردی و بانگاه خندونت گفتی بریم بیرون
منم تورو آماده کردم و به محل کار عمو محمد ،به شهرداری رفتی. حالا بگذریم که ازت عکس هم گرفتن ...



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد