امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

امیرعلی

الکترونیک

1399/10/17 21:43
525 بازدید
اشتراک گذاری

 من به الکترو نیک علاقه  دارم.

اصلا میدونید الکترونیک چیه،مدار،وسایل الکترونیکی.

صبر کنید نمی خواهم کلاس بزارم اما می خواهم در مورد چند وسیله ی الکترونیکی که می شناسم بگم.

لامپ 

همین طور که  خودتان می دانید، خانه های ما بدون لامپ روشن نیست.لامپ با برق کار می کنند. سازنده ی آن توماس ادیسون نیز از طعات معدنی برای ساخت استفاده کرده است.

باطری 

باطری منبعی از انرژی الکتریکی است که دو قطب مثبت و منفی دارد

 درمورد مدار براتون می گم،حالا که بحث مدار شد من مدار درست کردم. حتی کار با حویه هم بلدم.

در پایین عکس رو می زارم.

من یک عمو دارم.عموم توی کارهای الکترونیکی خیلی خوبه.

ما توی مدرسه انلاین کنفرانس میدیم. من بیشتر از همه کنفرانس دادم 5 یا 6 بار 2 تا شون در مورد الکترونیک  بود اولی وسایل الکتورونیک دومی مدار الکترونیکی.

الان وقته یه خاطره ی بامزه اس:سر اولین کنفرانسم برای پیدا کردن خازن  خانم معلممون یکی از لبتاب های خراب شو  از وسط دونصف کرده بود  تا بیاد توکنفرانس من خازن رو به بچها نشون بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد