امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

امیرعلی

مینویسم برای پسرم تا برایش یادگاری بماند

1392/4/16 9:46
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

  امیرعلی عزیزم 10 ماهگیت مبارک هوراهوراهورا،آره عروسکم 10 ماهت تموم شد و امروز وارد 11 ماهگیت شدی  قربونت برم که این همه صبوری .یادمه وقتی که تو دلم بودی وضو میگرفتم ودستمو میذاشتم رو دلم و سوره والعصر رو برات میخوندم که آروم باشی الحق والانصاف که شما هم بچه آروم وصبوری هستی حالا که یاد اون روزا می افتم خیلی خیلی خوشحال میشمماچماچماچ

تا عشق آمد دردم آسان شد،خدا را شکر!  
مادر شدم توپاره جانم شدی،خدا را شکر     

شوق شنیدن ریخت حتی گریه ات در من
لبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکر


من باغبان تازه کاری بودم اما تو
یک غنچه زیبا و خندان شدی،خدا را شکر

تو آمدی و باران رحمت با خودت آوردی
گلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکر


سنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبم
شب را ورق زدی،ماه تابانم شدی،خدا را شکر


مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است
دلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسرکم میخوام چندتا نصحیت برات یادگاری بزارم ، ومیدونم که حرف دل خیلی از پدر ها ومادرست امیدوارم که بتونی ازشون استفاده کنی متفکرمتفکرمتفکر

یه جمله طلایی وفرمول کلی برای رفتار وگفتار وحتی برای تفکر وخلوت خودت که برای همه کس ودر همه جا قابل استفادستساکتساکتساکت _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

""آنچه را که برای خود میپسندی برای دیگران نیز بپسند وهر آنچه را که برای خودت نمی پسندی برای دیگران نیز نپسند""

پسر نازنینم با اینکه سعی می کنم تا برات چیزی کم نزارم وهر آنچه که برای تربیت وآموزشت لازم باشه رو فراهم میکنم ودوست دارم که فرد موفقی بشی ولی آرزوی قلبی من وبابایی اینکه در درجه اول خدا وخودت رو به خوبی بشناسی وبدونی که از زندگیت چی میخوایی ،همواره به خدا توکل کنی واین رو بدونی که آنچه هست فقط وفقط بین تو وخدای توست وهمواره شاد   شاد   شاد   باشی      _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

به آینده فکر کن ولی نگران آینده نباش و غصه آینده رو نخور.و بدون که آینده هر آدمی ماحصل کارهایست که اون آدم تو گذشته و حال انجام داده است .پس امیدوارم همیشه مراقب اخلاق و رفتار و کردار خود باشی .

شادی هایت را معطوف به بودن در کنار فرد خاص یا مکان خاصی نکن ... هر جایی که هستی  حس خوبی  داشته باش و با هر کسی که  هستی  نکات مثبتش را پیدا کن. و هر کسی را همانطور که هست بپذیر. تو میتوانی خودت را تغییر بدهی و بر روی دیگران تاثیر بگذاری ولی نمیتوانی کسی را تغییر بدهی .

همه ما جزیی از کائناتیم و لایق  بودیم برای  خلق شدن.  پس هر کدام از ما اگر نباشیم نبودنمان حتما  احساس میشه و یک خلا  رو در کائنات ایجاد میکنه.  پس قدر خودت رو بدون و به بهترین نحو مسئولیتت رو در کائنات انجام بده . _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

شاد باش . شاد باش . شاد باش . شاد باش . وقتی که تو شاد باشی شادمانی را به  عزیزان و دوستدارانت هدیه میدهی. درست عین خود من باش که همیشه و در همه حال رنجها و مشکلات نمیتوانند شادیهایم را ازم بگیرند . عزیز دلم شاد بودن باعث میشود که همیشه دوستداشتنی تر به نظر برسی .شکلک های شباهنگ

قبل از انجام کارهای مهم و سرنوشت ساز مثل : انتخاب رشته تحصیلی ....یا انتخاب  مهاجرت به کشوریا شهر  دیگه ....یا انتخاب همسر .... یا  بچه دار شدن ... یا  خرید  خانه و خیلی از تصمیمات مهم  زندگیت .... حتما حتما حتما خوب ودقیق فکر کن و حتما مشورت کن  و از افراد با تجربه و کاردان که راهنمای خوبی هستند و خودشون  زندگی موفقی رو دارند کمک بگیر  واگه به کمک بیشتری نیاز داشتی  به یک مشاور100 در 100 خوب  و دانا مراجعه کن  و بعد  حسن ها و عیبها رو  با هم مقایسه کن و با توکل به خدا  بهترین رو انتخاب کن و شک نداشته باش که تمام تلاشتو کردی و مطمئن باش بهتر از این نمیشه.

اگر خدا مسئولیتی رو بر دوش تو قرار داد حتما توانایی انجام اون کار رو در وجود تو دیده مطمئن باش  پیروزی از آن توست .

جایگاهت رو در زندگی بشناس و در جایگاه خودت  و در هر سمتی  که هستی بهترین باش ...در جایگاه  یک  فرزند بهترین باش برای پدر و مادرت ...  در جایگاه یک  همسر بهترین باش برای  همسرت ...در جایگاه یک پدر بهترین باش برای فرزندت ...در جایگاه یک مدیر بهترین باش برای کارمندانت ....

در جایگاه یک مخلوق بهترین باش برای خالقت .... بهترین بودن =  خودت را دوست داشته باش و به خودت احترام بگذار و در کل خودت باش.

هر وقت احساس کردی افکارت پراکنده ست ... تمام افکار و احساس هایت را بر روی کاغذ بنویس ...بنویس و بنویس .... تا فکرت  از این افکار پراکنده خالی شود و به آرامش برسی و بعد به افکارت نظم  بده و درست و دقیق برنامه ریزی کن . حتما موفق می شوی. مطمئنم .

مفهوم واقعی زندگی میدونی چیه ؟؟؟ من بهت میگم

مفهوم واقعی زندگی اینه " لحظه ها را دریاب ...شاید این لحظه همان لحظه آخر باشد" دلم نمیخواهد اینو برات بگم اما امیرعلی گلم بدون که ادمها هر کدام روزی به دنیا می آیند و روزی به جایگاه ابدی برمیگردند پس همیشه یادت باشد که از مرگ همه  چه دوست و چه دشمن غم انگیز شوی و کمی به آخرت و مرگ هم فکر کنی و تا زنده ای از زندگیت لذت ببر .همیشه زنده و برقرار باشی عزیز دلم. !

 

هیچ مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشه ...اگر به دنبال راه حل باشی حتما پیداش میکنی ...شکلک های شباهنگ

 

 هیچوقت و در هیچ زمان این رو فراموش نکن که  بابا ومامانت همیشه و در همه حال و تا رمقی داشته باشند پا به پای تو خواهند آمد و مثل فرشته ای نگهبان از تو مراقبت خواهند کرد . عزیز دلم هیچوقت تنهایمان  نذار . این جمله آخر تو زندگیت خیلی مهمه . !!!!!!!!!و در آخر این رو بدون که آغوش گرم من  وبابایی همیشه و در همه حال بر روی تو عزیز دوست داشتنیم باز است برای گریه کردن و خالی کردن دلت    و این جمله رو که مرد هیچوقت گریه نمیکند رو فراموش کن و بدان که رنگین کمان بعد از باران شکل میگیرد .

زندگیت همیشه مثل رنگین کمان زیبا باشدشکلک های شباهنگ

 

پسرم ،

برگ گلم

غنچه ی خوش رنگ دلم

دست خود را حلقه کن بر گردنم

خنده زن بر چشمهای خسته ام

عشق تو آواز صبح زندگی ست

مهر تو آغاز لطف و بندگی ست

سر گذار بر شانه های مادرت

بوسه زن بر گونه های زرد من

خانه ام سبز از صدای شاد توست

مادرت مست از نوازش های توست

اشک های سرد خود را پاک کن

گرمی قلب مرا با جان خود دمساز کن

گوش بسپار به لا لای حزین مادرت

خوش بخواب

دیده من تا سحر، فانوس گرم و روشن است

با تشکر از مامان مسیحای گلشکلک های شباهنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابای حسین
16 تیر 92 18:13
ســـــــــلام به به پست قشنگی بود زیبا و پر معنا و دلنشین بود به دلنشینی امیرعلی جون و صادقانه و صاف بود به صفای دل پاکش و ساده و روان به زلالی باران نگاهش . و خالص و بی آلایش بود مثل درّ دیدگان جمعه شبش در پارک رازی وقتی بخاطر رعایت نی نی های دیگر به زور از روی تاب ورش داشتم سر به دوشم نهاده و با اشک ترش غبار از دل من و بابای گلش می شست . خدای مهربان هزار مرتبه تو را شکر از دریای محبّتی که در جام دل این کودک ریخته ای چنان جذبت می کند و جذبش می شوی که تعریف ندارد و تو ای امیرعلی عزیز ! پندهای ارزشمند و یادگاری مامان خوبت را قدر بدان و بکار ببند که آرزوی هر پدر و مادری سعادت دنیا و آخرت فرزند خویش است پس با تمام وجود نصیحت هایشان را بنوش و در رعایت شان بکوش که کسب رضای پدر و مادر خیرخواه ، به یقین همان رضای ربّ عزیز است . عجب حکایتیست حکایت دنیای فرزند ...!! ... نکات ریز و درشت مهرورزی را به بزرگترها چه زیبا درس می دهد و یادمان می دهد که زندگی آنقدر ابدی نیست که مهربان بودن را بفردا انداخت ...
پشل عمه
17 تیر 92 0:03
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
_____xxxxxxxx__امیر علیxxxxxxxx
____xxxxxxxxxx__جان_xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
_١٠ ماهــگیت_xxxxxxxxxxxxx
_مـبارک_______xxxxxxxxx
_الــهی _______xxxxxx
___١٢٠ سـاله____xxxx
__________بشی_xxx
_./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..•¤ **¤ •.¸.•¤**¤•..•¤**¤•
*•. .•* *l
/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.بوس بوس بوووووووووووووس,.•¤**¤•.*.



ممنونم از این همه لطفی که داری
مامان ارمان
18 تیر 92 10:17
عزیزم امیر علی مبارکه ورودت به 11 ماهگی ...... داری کم کم بزرگ میشی گلم.پسر منم 5 روز ازت کوچیکتره..... مبارکههههههههههههههههههههه
مامان آرمان
18 تیر 92 10:30
عزیزم آدرس تاپیکم اینه:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=392382

به پسر گلتم رای دادم


خیلی خیلی ممنون ،ببخشید این روزا سرم یکم شلوغه آخه مهمون دارم حتماً بهت سر میزنم
مامان آرمان
19 تیر 92 11:47
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=392382 عزیزم آدرس تاپیکم اینه.....
مامان آرمان
19 تیر 92 16:58
عزیزم.یه سوالی ازت دارم شما میتونی نظرات خودتو تو وبلاگ پسرم ببینی؟چون من پاسخ شما رو میدم ولی خودم نمیتونم تو وب ببینم. ممنون میشم جوابمو بدی
فاطمه دختر عمه
19 تیر 92 17:56
امیرعلی جون دوستت دارم
آفرین بهت که خیلی قشنگ می خندی
10 ماهگیت مبارک الهی 100 ساله بشی


ملسی دخمل عمه جونم
بابای فاطمه و مهدی
19 تیر 92 18:00
امیرعلی عزیزم الهی قربونت وجود نازنینت از بدنظر بدور 10 ماهگیت مبارک خدا خودت و مامان و بابای گلت رو حفظ کنه انشاأله. جمعاً همیشه شاداب بمانید
عمه سعیده
19 تیر 92 18:03
امیرعلی قشنگم 10 ماهگیت مبارک الهی که زیر سایه خدا و امیر بزرگمان علی (ع) در کنار پدر و مادر همیشه شاداب و خندان باشی


خیلی خیلی ممنون عمه جونم دوست دارم هزارتا
عمه سمیه
19 تیر 92 18:08
امیر علی جونم 10 ماهگیت مبارک الحق که لایق اینهمه قربون صدقه ای هر چقدر هم ازت تعریف کنم باز هم کمه قربون اون چشای نازنینت
مامان آرمان
21 تیر 92 10:25
عزیزم.یه سوالی ازت دارم شما میتونی نظرات خودتو تو وبلاگ پسرم ببینی؟چون من پاسخ شما رو میدم ولی خودم نمیتونم تو وب ببینم. ممنون میشم جوابمو بدی
مامان آرمان
21 تیر 92 12:27
مرسی عزیزم از راهنماییت.ممنونتم


خواهش میکنم گلم
مامان روانشناس
24 تیر 92 0:52
دوست عزیز من دانشجوی فوق لیسانس روانشناسی هستم و بیشتر مطالعاتم بر روی روانشناسی کودک هست ... اگر سوال خاصی داشتید در خدمتم


خیلی ممنونم ،واقعاً خوشحالم کردین
علی
22 مرداد 92 1:26
باشه چشب حتما حالا اون که عکسی که دوست دارید اپلود کنید بعد کدشو واسم توی قسمت نظرات بزارید باشه







خیلی ممنون عمو جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد