امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

امیرعلی

دلبری از نوع پسرانه

1393/6/5 13:17
734 بازدید
اشتراک گذاری

تو خونه همش این ور و اون ور میری و میگی مامانی، با یه لحن خاصی دوباره میگی مامانییییییی...مامانی بعدش میای وایمیسی جلوم با دستای کوچولوت صورتمو میگیری و لباتو جلو میاری میگی بوس بده ، مامانی بوس بده بعدش میری سراغ بازیت

.......................................................................

صدات میزنم امیرعلی میگی بیه(بله) بعد میگم (به زبون ترکی) بلیو شکر نازوو کیم چکر ...میگی امیر چکر بعد یه خورده دیگه فکر میکنی میگی مامان چکر...بابا چکر

......................................................................

عصر تا بابا میرسه خونه میدوی جلوی در و میگی بابایی بازم با همون لحن خاص باباییییییی بازی بازی بدو بدو

...................................................................

چند وقت پیش مریض شده بودی الهی فدات شم تو مریضی هم خوش اخلاق و صبوری تا میگفتم مامان کجات درد میکنه میگفتی پا ، بعد دستتو میزاشتی رو شکمت میگفتی سکم ، بعد چشماتو یه خورده جمع میکردی با یه حالت لوس شدن و ضعف کردن به سرت اشاره میکردی میگفتم مامان سرت درد میکنه میگفتی بله

.................................................................

دیروز پیش مربی مهد کودکت بودم می خواستم در مورد رفتار شما ازش بپرسم تا اومدم لب باز کنم انقدر ازت تعریف و تمجید کرد که نگو نپرس منم که خوشحال ...آخه دیگه چی بگم ازت هزار ماشاءالله هر جا که هستی همش جلو روت و پشت سرت تعریفه و تعریف

...............................................................

دیروز تو خونه حسابی مشغول بازی بودی و من وبابایی داشتیم با هم دیگه حرف میزدیم یه چند باری صدات زدیم ولی انقدر مشغول بازی بودی که جواب ندادی بعد دیدیم اسمایی رو که ما تو حین صحبت کردن داریم به کار میبریم رو شما یکی یکی داری اونجا برا خودت زمزمه میکنی ما رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.............................................................

اینا رو گفتم که بدونی ما یه پسر از نوع دلبرانه تو خونه داریم

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان و بابای حسین "ماه تمام من"
7 شهریور 93 13:20
البته ببخشین این دلبر نه فقط دل شما رو که دل همه رو برده مخصوصا دل ماهارو . . تا ببینیم ایشاللا اون کیه که می خواد دل امیرعلی جون رو ببره . ماشاألله و لا قوة الا بالله العلی العظیم .حتما براش اسپند دود کنین . حسین جون هم میگه امیرعلی سلام برسونین . خیلی ممنون لطف دارین، مرسی از این اینکه همیشه بهمون سر میزنین (وای یعنی من اون روزو میبینم)ایشاءالله دامادی حسین جون اون موقع من زندایی بزرگ هستم وای که چه آتیشی می سوزونم
خاله مریم
15 شهریور 93 21:50
امیر علی دو سالگیت را از ته دل وجان تبریک میگم. بالاخره تو هم دو ساله شدی . بعضی کلماتو بلدی شیرین و بامزه تر شدی. خاله جون اون روز که مامانت گفت میخوام دو سالگی امیر علی را امسال هم مثل پارسال فامیلی و دسته جمعی باشه خواستم از مامانت بپرسم یه اشاره ای بکنه چیزی که لازم داری برات بخرم که نپرسیدم حالا دو سه روز بفکرم چی بخرم چون اسباب بازی خودت داری بالاخره یه چیزی برات خریدم. امیدوارم که به دردت بخوره. تازه ای شیطون تو باید انتظار اومدن خاله ات را به جشن تولدت داشته باشی نه انتظار کادویش را آره جونم. تازه یه چیز با مزه تر دیروز به فاطمه گفتم فاطمه فر دا میخواهیم بریم تولد امیر علی میدونی فاطمه چی گفت ؟ گفت آره بریم شایدخاله مرضی اونجا به من یه کادوی تولد بده پروتر از این هم می شه ببین ما کی هستیم. فدات شم خاله مریم
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
17 شهریور 93 12:50
سلام وقتتون بخیر خسته نباشین میدونیم که خسته هستین و کار و بار و مشغله تون زیاده . با این حال ما بی تابی می کنیم برا خوندن پست تولد امیرعلی جون .
نی نی عکس
19 شهریور 93 10:13
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد