امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

امیرعلی

دل نوشته های تولد دوسالگیت

1393/6/25 15:28
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

این نقاشی رو فاطمه دختر خاله برای تولد دوسالگیت کشیده دستش درد نکنه

اینم نوشته های خانواده خاله منیره

اینم نوشته های خاناده خاله مریم

نقاشی دختر خاله فاطمه

 دل نوشته های خانواده عمه سمیه و آنا جون

اینم نقاشی پسر عمه حسین (شما رو کشیده جلوی تلوزیون دراز کشیدین و دارین تماشا میکنین)دستش درد نکنه

اینم یه چندتا لیبل به قول خودت ماشین بابا که از تزوینات شب تولد کش رفتم و چسبوندم تو آلبومت

 

 

 

 

دست هممون درد نکنه خیلی زحمت کشیدیم ایشاءالله سال دیگه یه خورده بیشتر میکشیمخندونک خنده چشمک بای بای

پسندها (2)

نظرات (4)

بابای حسین"ماه تمام من"
25 شهریور 93 17:43
وااااااااااااااااااااااااااي ماشاللا چيكار كردين پست هاي قشنگ و جالب يكي پس از ديگري . معلومه كه خستگي تون حسابي در رفته و شروع دوبارتون واقعا شروع دوباره بوده . ابتكار اين پستتون هم قشنگ و آموزنده بود . حتم دارم اميرعلي جون با خوندن اين پست ها حسابي كيف مي كنه . دستتون درد نكنه . .
مامان امیر علی
پاسخ
بللللللله ممنون
بابای حسین"ماه تمام من"
25 شهریور 93 17:47
خواستم بگم اگه وقت داشتين علاوه بر اين كار خوبتون ، دلنوشته ها را بصورت كامنت هم مي نوشتين بهتر بود . البته گفته باشم كه اگه وقت داشتين و ميرسيدين . چون به نظر من خوندنشون از روي عكس يه كم سخته . ببخشينا با تشكر ....
مامان امیر علی
پاسخ
چشم به روی چشم حتماً در اولین فرصت ممنون که نظر دادین
حسین"ماه تمام من"
25 شهریور 93 18:51
اميرعلي جون ! اگر من نباشم دنیا یک من کم دارد اگه تو نباشی من یک دنیا کم دارم ...... هميشه شاد و خندان باشي .
مامان امیر علی
پاسخ
ای بابا انقدر جملات قشنگ قشنگ مینویسید که آدم میمونه چی در جواب بگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد