امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

امیرعلی

اردیبهشت تا تیر 94

1394/4/12 3:23
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم امروز دقیقا 12 تیر ماه 94 ساعت 2.40 بامداد هستش شما تو خواب نازی و بابایی مشغول آماده کردن سحری آخه ماه رمضانه ،شما دقیقا 2 سال و 10 ماه رو تموم کردی و به امید خدا دو ماهه دیگه سه سالت تموم میشه یا به قول خودت تدوم میشه قربونت برم که انقدر شیرین زبون شدی صبح تا شب همش صحبت میکنی و همش میگی چرا چرا عاشق بازی اونهم از نوع مامان و بابایی همش میایی میگی من مثلا محمد طاهام و شما خاله مریمی و بابا هم عمو حسن باشه مامان بعد هم سرتو خم میکنی به نشانه تایید من....یا اینکه میگی من هستیم  بابا هم داداشه و خودت هم دایی اکبر باشه ....خلاصه کار ما شده بازی باشما هرچی بیشتر بازی میکنم بازم اکتفا نمیکنه مدام میگی مامان و بابا یکی بیاد با من بازی کنه ..هیشکی نمیاد با من بازی کنه...

ماشین بازی...بدو بدو بازی...آقا شیر شدن...خاله بازی...کتاب خونی...کشتی..مچ انداختن...توپ بازی...آقای فروشنده و....کار هر روز ماست

بازم مثل همیشه مهد کودک رو مرتب میری...کلاس ژیمناستیک...کلاس خاله مینا و...

یاد گرفتی پشتک بزنی و بعد خوشحالی ما رو ببینی ...با بزرگتر شدنت و بروز رفتارهای جدید مجبور شدیم قانونهای جدید وضع کنیم و شما هم به نسبت سنت خیلی عالی با هاشون کنار میایی سن 3 تا 5 سال اوج لجبازی و استقلال شماست و خدا کمکمون کنه تا از این دوره هم با مکترین مشاجره و ...رد بشیم

توی این 2 ماه و نیم اتفاقات مختلفی افتاده که عکساشونو برات میزارم .... دوستت دارم هارتا

اینم ایکی یو سان من قربونش برم

 

پسندها (2)

نظرات (2)

همراه رایانه
12 تیر 94 9:34
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای شماره تماس : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
1 مرداد 94 12:14
سلام به به چه پست قشنگی بود شرمنده که دیر آمدیم البته تقصیر ما نیست مرده شور ببره این واتساپ و وایبر و تلگرامو ... خدا بگم چیکارش کنه اون کسی که اینارو اول بار اختراع کرد که عین خوره بافتاده جون ملتو و دیگه وبلاگ شده مثل کویر و روستاهای دور افتاده و کسی بهش سر نمیزنه .... تمام ذکر و فکر و دل مشغولی این روزهای مردم جامعه شده نت و بسته و تلگرامو و کی آنلاینه و کی خوابه و کی کجاست و ... ابزاری برا تخلیه فکری زن و مرد و پیر و جوون ... همش هم یه مشت چرندیات و چرت و پرتای الکی ساخته شبکه های جاسوسی خارجی . البته خدا رو شکر ما زود جنبیدیمو یه کوچولو از خاطرات شیرین دوران کودکی بچه هامونو ثبت کردیم . البته یه ذره بیشتر از یه کوچولو ... بازم جای هزار شکرش باقیست . نمیدونم واللا چرا دست و دماغمون نمیاد مام یه پست بذاریم .. البته اینارو که گفتم صرفا 50 درصد دلیل دیراومدنمون بود .. 50درصد دیگش بخاطر مشغله های کاری این روزاست . عکسای خوبی گذاشتین . دستتون درد نکنه .. حرکات ورزشی امیرعلی بینظیره ... خدا سایه پر مهر هیچ پدر و مادری را از سر بچه هاش کم نکنه ... الهی آمین ...
مامان امیر علی
پاسخ
با سلام و تشکر بابت حضورتون امیدوارم اوضاع شبکه های اجتماعی به زودی بهبود پیدا کنه و استفاده بهینه ازشون حاصل شه شما هم زودتر وبلاگ گل پسرمونو به روز کنید که هیچ جا مثل اینجا نمیشه هرچه قدر هم به هر دلیلی ازش فاصله بگیریم بازم برمیگردیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد