امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی

چند تا کار تازه؟؟؟

1393/2/30 1:37
869 بازدید
اشتراک گذاری

1. باز کردن در همه اتاق ها و در ورودی و سرویس بهداشتی و کمد دیواریا

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

2- بالا بردن انگشت اشاره وگفتن جازه به معنی اجازه گرفتن

3-نشون دادن گل ها و با هیجان زیاد گفتن گل گل ...ماما گل و درختا واتوبوس ها و خلاصه هر چی که تو خیابون میبینی ومیشنوی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

4- بالا رفتن از مبلا وچیدن ماشین ها روی لبه مبل و گفتن تا تا به معنی تصادف

5- خوندن نوشته های مامان وبابا و آبا  به درستی اونهم فقط بعد ار 2 بار تکرار کردن

6- چیدن پازل ها کمتر از چند دقیقه و به درستی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

7- وقتی میگم کی از همه خوشگلتره میگی من من و با انگشت خودتو نشون میدی و...

8- بازی با خمیر بازی خیلی خیلی عالی قبلاً حتی دستم نمیزدی ولی الان به خوبی باهاشون بازی میکنی

9- وقتی میخوای لوس بشی دستت ومیزاری جلوی صورتت والکی ادای گریه کردن در میاری بعد هم من یا بابایی تا میگیم گریه نکن ، گریه نکن خودتو چنان لوس میکنی و بی اختیار وشل شل می افتی بغلمون و اینظوری میشه که ما هزار تا بوست میکنیم وشما کیف عالم رو میکنی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

10-هر موقعی که زمان برگشت بابایی میشه میایی ونحوه اومدن بابا رو با ادا واصول نشون میدی  اول میری جلوی آیفون و میگی دین دین بعد میری جلوی در و بعد میگی ااآم و بعد میگی بابا ...بابا و بعدش سرتو تکون میدی و میگی به به یعنی اینکه بابا درو باز میکنه وبعد میگه سلام و بعد از بوس کردنت میگه به به

11- مثل همیشه وبهتر از همیشه با کتاب دوست شدی و هزار ماشاءالله به خوبی با یه بار خوندن ونشون دادن تصاویر به خوبی همه چی یادت میمونه و تا صفحه رو بر میگردونم گفته های قبلی منو میگی ونشون میدی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

12- یاد گرفتی که لباساتو خودت در بیاری (الان جورابا وشلوارتو میتونی در بیاری)

13- عاشق لقمه گرفتن ولقمه خوردن هستی  نمیدونی وقتی میبینم داری برا خودت لقمه میگیری اونهم با این مهارت کیف عالم رو میکنم .کافیه که یه تیکه نون ببینی  وای وای....  از مهد که میایم بیرون یه نونوایی هستش وبرنامه همیشگیمونه که از اونجا نون بگیریم وشما مثل یه موش کوچولو تا خونه هی یه ذره یه ذره ازش بخوری

14- شدیداً عاشق هندونه ای و روزی حتماً باید سه چهار برش بخوری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

15- راستی برا روز پدر تو مهد کودک یه کار دستی درست کرده بودین مربیتون یه گل کشیده بود وشما هر کدوم یه گل برگشو با انگشت رنگ کرده بودین وای نمیدونی وقتی تو تابلو اعلانات اون گل قشنگو که زیرش اسمتو نوشته بودن  دیدم چه حالی شدم انگار تو دلم عروسی بود مخصوصاً شیرینترین قسمتش وقتی بود که خودتم با شور واشتیاق نشونم دادی وبا انگشت نشون دادی که چطوری رنگ  کردی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

16- خیلی زیاد هممون این حرف رو شنیدیم که فرزند صالح گلی ست از گلهای بهشت ولی تا تجربه نکردیم نمیشه درکش کرد ولی من با وجود تو به خوبی دارم این افتخار بزگ رو حس میکنم بله افتخار به داشتن تو چرا که جایی یا کسی نبوده که تا به حال ازت گلایه ای کرده باشه هر جا که باشی تو اتوبوس تو خیابون تو مهد تو مهمونی  توی پارک یا..... همیشه نمره 20 بودی بدون اغراق وهمیشه همه عاشقانه دوست داشتن  شاید من از جمله خوشبخترین مادرا هستم که گل پسری مثل تو دارم آرام ودلنشین وبدون هیچ آزار واذیتی هر موقع میبینم که برای هر چیزی تشکر میکنی یا برا هرچیزی اجازه میگیری یا اینکه تا میگم صبر کن چندین دقیقه بدون هیچ اعتراضی و فقط با حوصله صبوری میکنی ... وقتی میبینم تا صدای اذان رو میشنوی در هر حالتی که باشی سجده میکنی و ذکر میگی وقتی میبینم هر چیزی رو که بهت یاد میدم به درستی وبا نهایت دقت سر موقع انجام میدی به خودم میبالم که مادر چنین پسر گلی هستم آره عزیزم همیشه پشت سرت و پیش روت تا بوده تعریف وتمجدید بوده وبس امیدوارم که این روال همیشگی باشه وحوادث روزگار  و فرازو نشیبهاش ما رو از داشتن چنین رفتار و کرداری دور نکنه امیدوارم که تو و همه بچه ها در کنار خونوادهاتون همیشه سالم وشاد باشین

دوووووووووووووووستت دااااااااااااااااارم مرواریم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسین "ماه تمام من"
3 خرداد 93 10:58
سلام امیر علی جون بازی بازی بازی چقدر بازی کردیم اوخ جونم این چند روز کلی بازی کردیم دوستت دارم پسر دایی . آماده شو شمال رفتیم باز هم بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی
مامان امیر علی
پاسخ
معلومه حسابی بهتون خوش گذشته وروجکا امیدوارم مسافرت شمال هم حسابی بهمون بچسبه
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
5 خرداد 93 10:40
سلام امیر علی جون ماشالا هزار ماشالا تموم کارای تو تازگی داره عزیزم . آفرین به این همه ادب و معرفت و تربیت . واقعا پدر و مادرت در تربیت تو سنگ تموم گذاشتن دست مریزااااااااااااااد . ....
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون بابا شما لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد