امیرعلی فريورامیرعلی فريور، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی

پنجمین سالگرد ازدواج مامان وبابا

1392/10/9 1:22
927 بازدید
اشتراک گذاری

٥سال از با هم بودمان گذشته و من هروز بيش از پيش به اين راز پي ميبرم كه تو خلق شده اي براي من تا زيباترين زندگي را برايم بسازي
سالروز ازدواجمون مبارك( تقدیم به بابا فیروز از طرف مامانی)

 

بله عزیزم 7 دی ماه مصادف بود با پنجمین سالگرد ازدواج مامان وبابا به مناسبت چنین روزی ما آخر هفته گذشته رو کلی خوش گذروندیمتشویق

روز جمعه  شما وبابایی با هم رفتین تا نون بگیرین و صبحونه بخوریم  بعدش کلی سه تایی با هم بازی کردیم انقدر که هر سه تایمون خیس عرق شدیم ، بعد با همدیگه رفیم استخر اول من رفتم وشما وبابایی با هم تو ماشین استراحت کردین بعداً بابایی رفت وبا برگشت مامان گل پسری بعد از یه چرت مفصل سر حال بیدار شد بعد هم دوتایی رفتیم وکلی بازی کردیم

ساعت 7.5 شب برنامه استخر تموم شد ورفتیم دنبال عمه سمیه اینا تا با هم دیگه بریم سینما راستی خاله مریم اینا هم تو سینما منتظر ما بودن بازم با خوردن کیکای خوشمزه عمه سمیه دلی از عزا در اوردیم  راستی که بعد از استخر خوردن اون کیکا چه مزه ای میدادخوشمزه

شنبه هم مامانی با شما رفت جمهوری تا کمی خرید کنه وای وای چی بگم که تو اون هاگیر واگیر گل پسری راه رفتن دلش میخواست اونم نه تنها خودش دوست داشت خودش کالسکشو ببره منو میگیکلافه

از چهار راه امیر اکرم درست تا ایستگاه جامی خودت با کالسکه اومدی .آخه یکی نبود بگه وروجک تو حتی قدت هم به این حرفا نمیخوره ولی کو گوش شنوا آره عزیزم چشمت روز بد نبینه مامان بد بخت با یه کیسه پر از خرید وسایل داشت از وسط چراغ قرمز رد میشد وکاری نمیتونست بکنه الا نگاه کردن .

واقعاً قیافه راننده هایی که مونده بودن پشت چراغ قرمز و داشتن من وتو رو نگاه میکردن دیدنی بود مونده بودم گریه کنم یا از اینهمه سماجت ومصمم بودن تو تصمیم وارادت خوشحالگریهنیشخند

خلاصه بعد از خرید کیک وشمع اومدیم خونه ومنتظر بودیم تا بابایی بیاد وبعدش یه جشن نقلی مقلی گرفتیم که حسابی خوش گذشت

اینم یه چندتا از عکسای خوشگلت راستی تا یادم نرفته بگم که با وجود تو وبابایی من خوشبخت ترین زن دنیامقلب

قربونت برم که هی اشاره میکنی به اینکه این شمعه جیزه

اینم از موش کوچولوی من بخورمتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابايي
9 دی 92 10:28
7 دی سالروز يكي از بهترين روزهاي زندگي من است و خدا را بابت داشتن چنين همسر و فرزندي شاكرم
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
9 دی 92 10:59
گرامیداشت سالگرد ازدواج گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر سالگرد ازدواجتان هزاران هزار بار مبارک . بهترین تبریک ها و گرمترین سلام ها با آرزوی شادترین روزهای در انتظار زندگی کادوی تبریک ما بمناسبت پنجمین سالگرد ازدواجتان تقدیمتان باد .
مامان امیر علی
پاسخ
سپاسگذاریم
خاله......................مریم
17 بهمن 92 4:23
خواستم سالگرد ازدواجتون بهتون تبریک بگم ولی چون روز قبلش تو سینما باهم بودیم و نگفتین فردا کیک برای خوردن داریم از خیرش گذشتم. امیدوارم به پای هم پیر شین.
مامان امیر علی
پاسخ
خیلی ممنون نه اینکه تو سینما کیک بسته بندی شده نخوردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد